Fredag

Idag har jag vart iväg och gjort min naglar fina hos underbara Madde! Det är som en liten lyx jag unnar mig ibland och jag känner mig så mycket fräschare. Sen har mina egna naglar verkligen blitt bättre efter att jag började fixa dom vilket många inte tror. Men nu har jag långa starka naglar faktiskt. Om ni ska gå och göra naglarna så prova Madde. Ni kan boka här!!




 
Min rygg pinar mig idag och jag hade önskat så mycket att jag kunde rida en sväng med Lina och Noa ikväll men det är stört omöjligt. Så jag får åka dit och mysa nån timme och det är inte fy skam det!
 
Kattungarna har vart lösa i hela lägenheten inatt och jag har bara hittat en bajshög så dom är för att vara 4 veckor otroligt duktiga på att gå på lådan. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Riktigt snyggt, ser himla fräscht ut *drömmer mig tillbaka när jag var gravid..då hade jag starka fina långa naglar* nu är dessa ett minne blott :(

Svar: Gör fusk då!!
Hanna

2014-11-07 @ 23:45:02
Postat av: Nina

Ingen ide, jag missköter mina naglar grymt mycket (min manikyr består på sin höjd av att jag biter på naglarna) så det känns just nu lite bortkastat. Men om något år kanske, när jag kommit tillbaka till att vara JAG så kanske..?

2014-11-11 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0