Glad igen

Igår var en bra dag! Idag kommer att bli en ännu bättre dag. Först ska jag rida för första gången på flera dagar!! Sen ikväll blir det en hemlis som jag kommer skriva om då. Och ryggen gör lite ont men har inte nästan några "knivhugg" och det känns helt underbart. Nu ska jag inte göra för mycket utan ta det lugnt och så snart jag kan börja med mina långa promenader igen. Promenader är det som gjorde min kropp slimmare. Jag vill ha tillbaka det.
 
Just nu ska jag fokusera på det som gör mig gladast. Promenader ökade mitt välmående i längden även om jag inte njöt under promenaderna. Ridningen är helt underbar fortfarande. Hitta på fler roliga saker med Lina. Hemlisen är en sån grej som verkligen gjorde att jag kände mig behövs och nära mina känslor. Träffa mina nära och kära mer, jag har gjort det nu i någon vecka och det ger mig massor så mer vänner och familj.
 
Se framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0