Julpyntning

Gick upp i tid imorse och plockade lite här hemma. Sen kollade jag lite på play och mös med katterna. Jag har liiite panik över att dom ska flytta ifrån mig. Inte nu såklart men ändå inom en synlig framtid.
 
Så åkte jag till stallet i lite för många timmar.
 
Kom hem och har städat, julpyntat, kokat soppa och fixat med Tjejjouren. Det är så himla mysigt när det blir juligt. Jag känner dock att jag behöver en oplottrig jul så jag kör på julgardiner, stakar/stjärnor och sen byte av alla ljuslyktor. Katterna älskar julsakerna!








 








 

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså, dom är ju så himla söta!!

Svar: Ja helt underbara och ännu finare i verkligheten än på bild :P
Hanna

2014-11-28 @ 22:32:32
URL: http://lindabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0