Tja

Mitt humör är lite bättre idag och det är skönt. Nu har jag precis kommit hem från stallet där jag inte gjorde någonting förutom att pussa på hästarna och stå och vagga som en gammal gumma. Jag har inte haft några sånna där krosskänslor i ryggen idag så jag har hållt mig på benen. Men att hoppa i och ur passagerarsätet är inte någonting jag kommer pyssla med ofta de kommande dagarna. Förarsätet går bättre så jag vet inte om det är ena sidan av ryggen som tjabblar. Höger gör ondast.
 
Just nu sitter jag i soffan och har dåligt samvete för att kattungarna är instängda i köket och jag funderar allvarligt om jag ska kämpa mig iväg och handla tacos. Vore himla gott och jag är så osugen på den mat jag hade tänkt laga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0