Vi umgås

 
Eftersom jag inte kan rida så umgås vi jag och Winston. Igår var vi ute i hagen som ni ser i filmen. Idag var vi ute på stallplanen. Han är riktigt duktig på att lyssna nu motför tidigare. Idag gick vi över ett hinder och lekte följa john. Mitt mål är ju att kunna rida honom utan utrustning i framtiden. Inte sådär dagelidax men jag vill kunna göra det om jag känner fört. Jag känner att jag nu skulle kunna rida en sväng hemma vid i grimma tror jag. Jag har ridit på gården men inte utanför. Spännande och väldigt lärorikt.
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vad duktiga ni är! Jag tror sånt där är jätteviktigt men som många glömmer bort.

Svar: Tack! Det är ju väldigt roligt när man ser att vi blir bättre ändå. Detta var ju bara lite slarvigt i hagen men det är de små stunderna som gör det tror jag :). Men jag glömmer ofta bort även de små stunderna då jag kan rida för då är ju det så himlans mycket roligare :P. Men jag ska bli bättre på detta nu!!
Hanna

2014-11-04 @ 19:42:47
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0