All by my self

Jag avbokade middagen ikväll och tog en hemma kväll. Middagen igår var hur mysig som helst och väldigt god mat!
 
Just nu är pizzan inne i ugnen men jag är ganska mätt så får se hur mycket jag får i mig. Sen har jag gjort pannacottor, det var så himla längesen jag gjorde sånna och de är ju väldigt smarriga och mättande så det är bra att ha i kylen. Efter pizzan kommer ett bröd åka in i ugnen, jag provbakar ett nytt bröd som utgår från ett recept jag hittade på 56kilo.se. Ska bli spännande att se hur det smakar.
 
Anledningen till att jag pysslar är att jag hade ägg och keso som borde användas i kylen och då passade det ju toppenbra att fylla upp kyl och frys med lite färdigt käk. Nu ska jag ta hand om tvätten, gud så jag hatar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0