Dagen

Det har vart en bra dag idag. Morgonen spenderade jag i soffan med att söka jobb. Jag tappar lätt lite motivation till det när det knappt är någon som ens hör av sig. Men nu är det ju så att det är bara att fortsätta söka tills dess att man hittar något som blir bra. Har hittat ett jobb idag som verkar intressant, som personligassistent till en tjej på 12 år. Det vore intressant och roligt.
 
Efter lunch åkte jag till ridskolan och mötte upp Linda. Vi umgicks, pratade och kollade på när de red i flera timmar. Det var stilbedömnings utbildning i hoppning. Riktigt spännande och lite lärorikt. Efter det åkte jag till stallet och mockade, packade höpåsar, red, tog in hästarna och borstade allihopa. Skriver ett eget inlägg om ridningen.
 
Sen var jag och hämtade ut ett paket från Börjes med ett par nya ridbyxor. Håller på att gå in dom nu. De är i softschell material och jag trodde inte att jag skulle kunna ha dom ens. Men de är på och trots att de är tajta så känns de sköna. Superfina är dom också!!
 
Jag borde ut och gå nu men jag har fan lite ondare i foten igen så jag skjuter upp det en dag till. Har inte gått nå riktiga promenader sedan jag stukade den. Jag prioriterar att klara ridningen och sen nästa vecka börjar en ny fitcamp. Tror jag ska ta ett varmt bad och sen göra lite varma mackor på det supergoda kesobrödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0