Diet snack

Idag hände det. Dietsnacket var tillbaka. Fick en fråga från en om vad hon gör fel med kosten eftersom hon inte går ner. Hon äter högst 1600 kalorier(hon vill räkna för att ha koll) och 20 gram kolisar per dag. Äter ägg, kyckling, grädde, lite ost och bara massa bra saker. Jag fattade ingenting. Förstod verkligen inte hur det inte kunde gå ihop för henne. Sen kom det. Vin. Vin är en lömsk grej som stoppar upp viktnedgång och kroppen fluffas upp av vatten i mitt fall i ca 1 vecka. Vägningen veckan efter brukar dock visa desto bättre siffror så nu håller jag alla mina tummar för att detta ska ske även för denna super duktiga tjej!
 
Men shit så roligt det är med kostprat ändå. Idag berör inte okunniga människor mig alls. Tänk så olika det kan vara på dagar! Själv lever jag med en äggkartong och en tub majonäs i väskan för tillfället. Allt för att inte åka dit på suget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0