Hello mister powermetal...

Har ni hört den låten?! ÄLSKAR den!! Åhh jag vill på partaj och lyssna på punk!! Greven Kvast och jag ska ha fest snart vi, kommer ni?
 
Dagen idag har vart riktigt härlig. Sovmorgon och mys med djuren kan aldrig vara fel. Baltazar och jag har vart ute i det helt perfekta höstvädret. Tog ett bad med najs musik och en kopp te. Så mötte jag upp Johanna och hade möte om massa grejer som vi behövde fixa. Sen åkte jag till stallet och var ute i hagen med alla hästarna ett bra tag innan Lina kom och vi tog en promenad med Dansa och Noa.
 
Nu har jag precis ätit middag, målat lite och strax väntar sängen. Nu har min familj äntligen kommit fram till att de kan vara lediga samma datum allihopa också så snart åker vi mot sooolen. Eller jag vet inte om äntligen var rätt ord för jag blir så himlans nervös av att behöva flyga. Gash varför kan jag inte bara gilla det som så många andra?! Jag får köra.. Jag kan flyga jag är inte rädd!! Synd bara att jag är dörädd. God natt
Min nya tavla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0