RÖSTA

Jag hoppas att du tar ditt ansvar och röstar i valet vi står inför! Är det inte en rad vi läser överallt nu i dagarna? Jag håller faktiskt med. Att rösta är en möjlighet alla vi i Sverige har och jag som gillar att säga min åsikt tycker att man ska utnyttja den. Jag står mellan många olika partier och tycker att det är otroligt svårt att välja. Jag väljer ut det jag tycker är de viktigaste frågorna och kollar sedan på vad de olika partierna säger om just det. Sen har jag gjort valkompassen på svt.se. Allt visar att jag bör rösta på ett parti som bryr sig om alla människor så därför kommer jag inte att rösta på de som idag har makten i Sverige.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0