Dessa killar

 
Hur mycket jag gillar de här grabbarna är svårt att beskriva. Baltazar blir så överlycklig då han får hänga med mig och Winston ut från gården. Winston litar helt på att Baltazar tar hand om alla faror som lurar och kollar inte på nått. Baltazar har lärt sig att hålla avståndet lite väl bra nu så det är svårt att få honom nära när det kommer bilar eller människor och går. Han går inte fram till dom men jag skulle gärna lära oss att byta sida mm. Tänk om jag kommer till Växbo i sommar då kan Baltazar följa med ut på alla ridturer! Vilken dröm!
 
Vi trivs dock kanon i vårt fina lilla stall. Jag låg ute i hagen en stund idag och kollade på våra underbara hästar. Vi har ju lilla plutt Lukas, ponny Noa, Dansa och Winston. Så himla olika men alla väldigt speciella! 
 
När man ligger där i hagen så hör man hönsen som klucklar runt på gården, fåglar som kvittrar i träden, ser Baltazar som håller sig alldeles utanför hagen, hästarna som betar av det nya minimala gräset och jag inser ännu en gång hur jäkla glad jag är att jag hittade tillbaka till det här med hästlivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0