Hur jag mår?

Jag har ju ätit medicinerna i en vecka nu och det känns bra! De första 2 dagarna hade jag ont i huvudet, 1 dagen ont som fan. Mådde illa gjorde jag i 4 dagar, de första mycket mer och sen ebbade det ut. Det jag kan känna är lite pirriningar i benen de senaste dagarna och de senaste två dagarna har jag haft riktigt ont i benhinnorna. Idag har jag dessutom haft sendrag i vänsterfoten flera gånger och det har jag inte haft på typ två år så jag hade glömt hur ont det kan göra. Positiva effekter är att jag mår bra i kroppen, den känns liksom behagligare på något sätt, med energi och mående i magen och ryggen. Jag vet ju inte om någonting av det här har med medicinerna att göra men det är sånt jag inte känt av förut så det kanske är det.
 
Ska bli spännande att se vad denna kur kan göra på 1.5 månad. Känns som att jag vill ha mediciner för allt som är halvkasst sen. Någon för håret, någon för stress, någon för leder och allt som kan bli bättre liksom haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0