Pengar vill jag haaa

Jag har aldrig direkt vart den som har haft slut på pengar på kontot i slutet av månaden. Har alltid haft exta tusenlappar för att känna att jag kan vara lite impulsiv och dra till Stockholm en helg eller så. Men nu är det kört. Jag får planera alla lite större inköp. Får ta pengar från sparkonton typ varje månad vilket gör mitt psyke mer illa än mina konton.
 
Den senaste tiden har jag ju haft massa extra utgifter som till Winston( vaccineringar, lite dyrare skoning eftersom det blev nya skor, maskkoll, ny mat, sadel fix) och sen håranalys+mediciner. Det drar iväg i tusenlappar. Det är värt det! Jag bryr mig inte om pengarna i säg det är bara så jobbigt att inte ha mer på kontot.
 
Sen blev det tvlicens och bilbesikting och sånt trams också som jag helst skulle slippa haha..
 
Gud va jag längtar till slutet av juli då jag kommer få en riktig lön. Nu har jag klagat klart så nu kanske jag kan släppa detta dötråkiga ämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0