Växbo, ett ridparadis?

Älskar att vara i Växbo på våren då allt smälter fram. Idag pysslades det med ved, allt till loppisen, rensningar på affärn, fyrhjulingar(tror att de har minst 4 stycken nu så det är alltid någon som är trasig), traktorer åktes och det är verkligen så härligt med massa rörelse. Jag tog dock två ljusstakar och snodde sen med mig Rista på en prommis.

Jag har länge velat kolla upp en framtida ridväg och den är verkligen så mysig. Lite läskig då den verkligen är i skogen. Jag tog den korta rundan idag och den blir drygt 4 km, jag gick en liten omväg och då blir det 5 km. Men från denna väg kan jag komma hur långt som helst på helt otrafikerade grusvägar, skogsstigar och sandvägar. Det känns lite som en drömvärld!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser himla mysigt ut!

2015-04-12 @ 21:52:35
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0