Happy happy

Livet är liksom sådär lagomt härligt mest hela tiden. Jag ska strax gå och lägga mig men först ut med hunden och byta tvättid. Imorgon blir en lång dag och jag funderar på att börja den med en promenad till mormor och morfar med Baltazar istället för attt åka bil. Men det innebär en ännu tidigare morgon, det är 3.25 km dit så det blir 6.5 km totalt. Jag känner mig lite i "kämparmood" så jag kanske ska passa på.
 
Ikväll gick vi drygt 9 kilometer.
 
Jag har ju lite mycket att göra nu känner jag. Därför har jag ikväll "jobbat" undan saker som kommer framöver. Avbokat saker som jag inte behöver göra. Bokat dejter med fina vänner som ger energi. Känner att jag har en bra plan på G.
 
Här får ni en pepplåt som jag fått av Katja!
Taylor Swift - Shake it off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0