Lycklig tjej

Igår red jag världens häftigaste häst!! Han var så himla maffig, powerfull och mjuk. Jag har aldrig gjort det förut. Tog jag i tygeln så var det lite lite som påverkade hur han rörde sig. Skänklade jag så kände jag hur bakbenen tog oss framåt med sån kraft att jag gungade lite bakåt. Så jävla häftigt!! Skänklade jag med bara vänster eller höger ben så dansade han över vägen i ett super stabilt och coolt gung. Hela han var som en stabil häst, förpackad på något vis med alla ben i samspel och en enda stor kraft. 
 
Lina sa att jag lät såå lycklig. Jag var nog lite i chock. Jag är ju inte så duktig med det här att gå i form och sånt men nu vet jag vad vi ska sträva efter. Igår travade vi, tänk då galoppen!! Hur sjukt kommer inte det bli!!
 

Kommentarer
Postat av: Meena

Oh så fin häst! :D

Svar: JA han är en pärla!
Hanna

2015-02-19 @ 13:17:56
URL: http://www.pandapoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0