Måndag

Imorse var det slitsamt att ta sig upp måste jag erkänna. Somnade först vid ett inatt och så upp före sex för att hinna skjutsa iväg Baltazar och sen till jobb. Att jag sen förlorar pengar på att gå upp och jobba är ju helt sinnessjukt ändå. Men det ger också energi, hjärnenergi. Jag är trött men ändå så mycket mer motiverad och taggad. Just nu tar jag en timme i soffan, har suttit här i 40 minuter snart och inte gjort nästan någonting men det är ganska skönt det med.
 
Snart ska jag åka till stallet och rida en temporunda med Lina och Dansa. Det kommer bli kanon. Hoppas alla hästar, skotrar och tåg håller sig borta, då skulle jag vara jättelycklig. Det känns så tomt här hemma när Baltazar är hos hundvakten. Jag borde städa men skjuter på det tills minst ikväll när jag kommer hem.
 
Idag har jag inte sökt ett endaste jobb. Inte ens kollat efter nått. Känner mig skyldig. Ja men det var nog allt jag ville säga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0