Ny vecka

Jag trodde att det var måndag idag! Sen är tydligen fitcampen slut så det blir ingen träning ikväll. Men jag laddar för en längre promenad. Kom nyss hem från jobbet och sitter här i soffan och fryser lite smått men jag känner att jag verkligen behöver röra mig lite. Fick lite ont i huvudet en sväng idag och jag vet inte om det beror på att jag druckit kaffe i några dagar igen(jag får ta tag i det när jag känner mig tryggare i kosten igen). Den gick bort av en kopp kaffe med massa vispad grädde så det kan ju vara det kanske. Idag valde jag att njuta av att det var Semmeldag och ta en lyxigare kopp kaffe med grädde. Hur gjorde ni?
Min vikt går segt neråt men snart är jag på minus fem kilo. Känns som att jag har bra tålamod just nu och det behövs ju ibland. På fredag är det mätdag också och det ska bli spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0