Snart fredag

Jag vet att jag slappat lite med gå ner i vikt resan inläggen, det går så bra så jag har inget att skriva. Kanske skönt också att slippa höra om allt jobbigt som dyker upp i min hjärna?! Men näe det går spikrakt framåt nu och det är ju bara att hålla tummarna och fingrarna och mig själv i styr så att det fortsätter så. Imorgon tänker jag att jag ska mäta mig igen, det känns som att det hänt saker. Vägde mig imorse och snart kommer nog minus 5 inlägget upp förhoppningsvis!
 
Jag har ett sånt lugn i kroppen nu och inte alls mycket smärta vilket är underbart! Mitt humör är typ för bra, jag kan ibland inte sluta skratta. Idag på affärn blev Lina lite arg för att flaskorna inte gick in i pantmaskinen och hon blir verkligen såå arg haha.. Eller som när hon ramlar. Jag kan knappt sluta skratta nu. En dag ramlade hon utanför stallet och någon dag senare i Storstallet med alla höpåsar. Jag kunde inte sluta skratta :P Jag älskar när folk ramlar! Stackars Lina som får stå ut med mig dag ut och dag in.
 
Jag är liite trött på att prata om mig själv. Jag är lite inne i dejtingsvängen och det är så energikrävande kan jag tycka. Tid och energi går det åt massor men men kanske kanske värt det snart.. den som lever får se.
 
Ikväll åt jag grädde med choklad till middag, sjukt underskattat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0