Våra stjärnor

Ikväll var ridturen helt underbar, man förstår inte riktigt hur härligt det är förrän man är här, i hästlivet. Winston var helt perfekt och blev inte sådär stark och dryg trots att vi red bakom bortåt. Jag blev inte sur och stressad trots mörkret och isbanan på marken. Jag valde att försöka slappna av och ta allt som det kom. Jag är inte ett stort fan av att rida i mörker men ikväll gick det riktigt bra. Winston var också helt obrydd av precis allting och det är så skönt. Otittig men pigg och glad är ju det absolut bästa. Båda våra hästar skötte sig så himla bra! Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga om kvällen än att jag bara är så glad.
 
Nu är jag så trött så jag vet knappt om jag orkar äta någon middag. Men jag har tacos i skåpet så jag ska picka i mig lite till ett avsnitt Body of proof i sängen tänkte jag. Imorgon är det jobb igen, sen häst, sen möte och sen träning är planen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0