2015

Jag tänker inte ha några Nyårslöften iår. Jag kommer dock ha några önskemål. Men jag ska finula lite mer på dom och sedan välja vilka jag ska skriva ut här och inte. I all röra med mig själv har jag glömt att planera Winstons år 2015. Det ska bli himla spännande att se vart vi kommer under året.
 
Jag är väldigt taggad på året och mina ledord för 2015 är
STARK & KÄRLEK
 
Stark - Jag kommer att göra allt för att återigen känna mig stark i både kropp och sinne. Jag kommer att göra detta på lite andra sätt än jag tidigare gjort och börja lite från andra ändar. Sen kommer jag att vara snäll mot mig själv hela tiden.
 
Kärlek - Jag kommer att ge så mycket kärlek jag kan och även ta del av den kärlek jag får. Jag kommer att göra allt med kärlek och omtanke. Jag tänker dock inte ta skit, det finns inte i min värld 2015, nu vill jag leva i en kärleksfull värld.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Jag och hästarna har massor av kärlek till dig!

Svar: I know jag är lyckligt lottad :)
Hanna

2015-01-01 @ 22:40:00
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0