Det sjukaste

Linda var här och käkade middag igår, en ljuvlig kycklinggryta. Senare på kvällen då vi sitter i soffan så får jag för mig att plocka upp julklapparna som stått i en påse sedan jul. Eller jag har ju tatt upp vissa men några låg kvar i påsen. Då hittar jag ett kuvert med HANNA skrivet på. Det känns som typ ett pärlhalsband eller nått och jag fattar inte varför jag inte har öppnat det. Så jag öppnar det och hittar detta:
"År 2014 har du varit en av de goda sakerna i mitt liv
Detta är ett sista (desperat) försök för mig att vara en av de goda i ditt liv
Bättre lycka nästa år"
 
Jag ringde mamma och anklagade såklart henne. Vem sätter en katt med huggtänder på en lapp liksom om inte hon. Hon nekar. Ringde Lina men fattar inte varför hon inte skulle se sig som det goda i mitt liv. Jag kan fan inte se någon som jag inte ser som det goda i livet som ser mig som det. Eller är det nötterna som är goda? Det här är ju hur sjukt som helst oavsätt. Vem är du skumma människa som lagt detta hemma hos mig och vad menar du?!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Haha vilken kul grej! :)

2015-01-04 @ 17:38:47
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0