Nervös

Åh herregud jag är sådär sprudlande nervös. Ni vet ju att jag ska göra mer saker i år som jag inte brukar göra och att jag ska ta tag i det på en gång. Så underligt att något som jag är livrädd för och som verkligen kräver att jag kastar mig ut i det okända just nu ändå ger mig a good feeling. Jag tänker på allt jag kan vinna istället för hur trist det kan bli. Jag får öva på att vara jag och vara nöjd med det. Inga undanflykter. Jag har haft drop downs också såklart men nu utnyttjar jag mina vänner och i just den här situationen har Mina fått ställt upp som en stabil grund. Ni kan väl vara så snälla och hålla alla tummar och tår ni har imorgon för att jag ska ha en bra dag! Om jag var min vän så skulle jag vara avundsjuk på mig själv men det är ju för att jag gillar när det händer bra grejer för mina vänner och då jag slipper vara i fokus.
*kärlek*

Kommentarer
Postat av: Lina

Det här var ett intressant inlägg!

2015-01-07 @ 23:05:28
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Men va, gjorde du om det? NU passar ju inte min kommentar in alls. Haha. Det var bara en rubrik med ett kommatecken och ingen mer text när jag kommenterade :P

2015-01-07 @ 23:29:48
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0