Fan fan fan


Var på tjejmiddag hos Lina i helgen och så kollade vi på en gammal film på mig och W. En film där vi försöker hoppa men jag är för feg så jag bromsar och så. Men till grejen hör att jag var så mycket slimmare i kroppen då. Jag blir så himla ledsen när jag ser kort eller filmer som är lite gamla eftersom jag är tjockare nu. Men jag väljer nästan alltid att vända det till pepp. Men det är inte lätt.
 
Jag blev riktigt peppad till att börja med promenader igen men det går ju typ inte när det är svinhalt. Så nu ska jag komma på en annan lösning. Har en idé men skriver om det när jag provat för jag tror att jag kommer bli sjukt besviken och nertryckt av min förslappade kropp när jag provar och då kanske jag ger upp. Det tycks ju vara lite mitt mönster att ge upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0