Fitcampen är igång

Jag berättade ju om att jag ska börja med crossen igen. Känns som att jag verkligen kommer att komma igång på den innan jag kan börja med promenaderna igen. Men jag var verkligen totalt otaggad på att åka på gymmet igår. Känner att jag verkligen måste vara jättepepp för att åka dit för jag kommer nog känna mig som världens sämsta efter mina minuter på crossen. Jag tappar flowet rätt fort det vet jag och nu har jag inte gått på den på länge. Sen hade jag ingen hundvakt och så har jag ju lite ont i benen och jag vill inte att det ska bli värre.
 
Min lösning blev ett Fitcamp pass. Det var ett bra alternativ kan jag tycka. Det var sjukt jobbigt. Mina ben är verkligen slitna för dom orkar inte utan dör efter en stund. Så det blir till att vila men ändå träna upp dom. Två av övningarna ersatte jag med alternativa men resten gjorde jag.
Vill ni gå på ett pass så är det tisdag och torsdag 20-21!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ingen hundvakt??

Svar: Nej jag hade ingen hundvakt på dagen du slutade inte förrän 18 you know.
Hanna

2015-01-21 @ 09:41:10
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Jahaaa

2015-01-21 @ 21:27:18
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0