Lugna rundor

Winston går ganska lugnt fortfarande. Två mer aktiva ridturer per vecka har vi fått till men sen har vi mest skrotat runt. Vi rider med Lina och Dansa 3 gånger per vecka och då har det vart enbart skritt. Nästa vecka ska de börja röra sig lite mer så det blir skoj. Vi red ut mot Holmen en sväng först idag så att Baltazar fick springa av sig lite, Annika kom med alla hundar också så vi fick sällskap. Lite svårt att rida bland alla hundar som sprang kors och tvärs. Winston kollade förundrat på dom och tyckte nog att det var lite underligt. Sen red vi ut på E eller till bron. Travade från tåget till bron annars skrittade vi bara. Idag var han riktigt på viset, så himla jobbig, seg och bara allmänt trökig. Men hur han än är så blir jag alltid lite lyckligare efter en ridtur. Ibland 100% lycklig och ibland 10% men alltid lyckligare än jag var innan. 
 
Min grej som jag skulle göra idag blev inte gjord. Men jag känner mig ändå glad och stolt att jag bokade grejen överhuvudtaget för det var nytt. Nu är det framflyttat men det känns inte som en big deal. Jag vet nu när jag var så nära att jag verkligen kommer att göra det. Hur det kommer att gå kanske skrivs här i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0