Torsdag

Det blev en bra dag idag! Tog sovmorgon och njöt av att få vakna sent, annars brukar jag känna att det är lite slappt av mig. Gjorde min dagliga koll av jobb och skickade iväg en ansökan trots att jag aldrig kommer få jobbet. Kollade på något avsnitt Unforgettable. Lagade mat, champinjonsoppa, blev inspirerad från igår. Den blev god och mättande!
 
Fick ett samtal om ett jobb i sommar. Gud va jag vill ha ett jobb. Jag vill både ha jobbet och pengarna. Tänk att få göra någonting vettigt i alla fall någon gång varje vecka. Är så fruktansvärt trött på att vara "sysslolös" och pank.
 
Nu har jag kommit hem från träningen!! Fitcamp pass. Jag var seg i benen men kämpade på som en galen människa. Jag skrek till och med tre fyra gånger. Jag blundade och såg Winston och mig hoppa över ett hinder, det gav motivation. Vi hoppade alltså på riktigt, vi sprang inte över det. Nu kommer jag få träningsvärk. Jag undvek någon övning då man lägger mycket tyngd på handen och gjorde situps och rumplyft istället. Jag var helt slut efter passet. Good for me.
 
Innan träningen var vi i stallet och jag gick en prommis medans E skrittade Winston och Lina red Dansa. Gick bara en kortis. Gud va jag älskar denna häst. Så fin och så duktig och snäll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0