11 dagar bloggpaus

Att logga in här och börja skriva något om allt känns underligt. Det är så mycket oklarheter runt mig just nu så jag vet knappt vad jag tycker, tänker eller känner. Jag tror att så som min hjärna känns nu är hur det alltid känns i hjärnan på en person som har ADHD. Så många tankar på en gång och ett snurr utan dess like. Den tänker heller inte bara på det "mest akuta" utan den spinner iväg på Eget företag, utbildning, flytta, jobb?!?! Jag tror det gör så för att den inte orkar tänka på jättejobbiga saker hela tiden.
 
Men det är så mycket skoj som har hänt under dessa dagar också som jag hade önskat att jag hade haft med i bloggen så jag tänker göra lite inlägg i efterhand. Så nu har jag krypit ner i sängen! Jo för en del av min nya "No stress liv" är att lägga mig tidigare på kvällarna. Jag behöver sömn för att kunna tänka och jag behöver inte tänka alls under sömnen, win win liksom.
 
Ikväll har vi vart ute och ridit med Lina och Dansa. Är så glad att de hakade på oss så jag bara kunde hänga med. Inte ens stallet är en frizon nu men jag kan inte skriva om det för det skulle kunna förstöra ännu mera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0