Det händer grejer

Jag kan inte klaga på att det inte händer någonting. Men det känns som att saker börjar ordna till sig lite. Igår var jag helt lost. Men idag har jag besiktiga bilen som gick igenom!! Inga fler utgifter!! Wiihooo!! Sen har jag skaffat en vagn till Winston! Umgåtts med Winston då han gått ensam på grund av hoven men nu har han sällskap igen. Mockat, haha det känns som en evighet sen, älskar att få rent! Hängt på när Lina tränade Dansa och dom är så himla duktiga! Lina sålde sin gamla transport, wopidooo! Baltazar har inte haltat på hela dagen och så sparade jag honom hemma ikväll så han får hänga med till jobbet imorgon(LYX).
 
Jag har gjort riktigt god mat också. Kycklingspett som legat i marinad under natten(skulle egentligen göra dom igår kväll men kom hem typ halv tolv?), grillade dom i ugnen. Sen tog jag champinjoner, paprika och några oliver och körde i ugnen med vitlök och persiljesmör i massor på. Så jäkla smarrigt!
 
Nu sitter jag i soffan och har suttit här i två timmar med fotinpackning. Sån där som gör att fötterna blir fina av sig själva efter att ha släppt gammal äcklig hud i sisådär 2-3 veckor. Hoppas hoppas hoppas det inte blir badstrandsväder nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0