Life sucks ibland

Jag tänkte skriva ett inlägg om hur härlig dagens ridtur var. Men just idag känns det helt orelevant. Min mormor ligger på sjukhuset och är riktigt dålig. Det är sjukt jobbigt och bara helt vidrigt. Vi är dit varje dag men några i taget. Det är bara att vänta säger dom, på att medecinerna ska fungera. Linda, morfar, Vidar och jag var dit igår. Vi var jävliga anhöriga. Det ska man vara.
 
Idag ringer Linda och säger "Vidar har ramlat ner från en stor sten och slagit ryggen". Igår pratade han om att han också ville åka ambulans. Vi bara nej men ush säg inte sådär. Jag trodde att hon skämtade och skrattade lite. Då blev hon allvarlig och sa att de nu var på sjukhuset och att det inte ser bra ut. Han har 2 möjligvis 3 frakturer på ländryggenskotor. Vi är nog alla lite i chock.
 
Sen är Baltazar halt också.
Min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0