Midsommarkväll i Växbo

Efter stallet åkte jag hem och gjorde mig redo för kvällen. Sen åkte jag på mataffärn och planerade ihop en trerätters. Älska att bara gå runt på en affär full med glada härliga människor som planerar festligheter!!

Meny
Gubbröra på tunnbröd från Växbo
 
Stekt kycklingfilé med färskpotatis, morätter och fetaost i ugn och Provensalsk kall sås!
 
Lemon och Jordgubbs swirl
 

Det blev supergott och alla blev mätta och nöjda. Eller ja de fortsatte med godis, chips och whiskey. Men jag blev väldigt nöjd åtminstonde.
 
Innan middagen tog jag fyrhjulingen och drog med Johan på en provridrunda i skogen. Fick låna kläder av mamma och pappa haha.. Kände mig ursnygg! Johan kör som en galning och jag har inte en chans att hänga med trots att han slirar runt över hela vägen samtidigt. Men det är sjukt skoj att köra fyrhjuling. 8 km blev det och det känns ju helt okej. Såå mysiga vägar här att jag dör. Tänk att traska runt här med Winston!! Och allt som allt blev det ca 8 meter asfalt!! Hittade ett hinder också. Ser ni så mysigt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0