Friiday

 
I morse stod jag ute i trappuppgången och fick känslan att någonting saknades. Det var Baltazar, jag ropade och han kom inte så jag fick traska in med lortiga stövlar och grejer i alla händer. Jag hittade honom här. Han titta upp lite skamset men låg kvar haha.. Han ville inte till stallet idag mitt lilla hjärta.
 
Väl i stallet mockade jag och Winston ville inte komma hem och umgås med mig. Hade tänkt gå till paddocken och dona lite. Så istället åkte jag hem och har donat här hemma hela dagen. Sofia kom hit höll mig sällskap. Nu har jag precis ätit tacos, funderar på att äta det igen för att det var så himla gott!
 
Är galet sugen på allt skit idag. Väldigt irriterande då det vart så lätt nu i en längre period. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0