Googla "smärta"

Det är nog det mest puckade man kan göra. Jag sov inte på hela natten men kollade på klockan vid 17 över 5 och sen inte förrän 20 över 8 så då sov jag nog i ca 2 timmar. Att det kan göra så ont att jag tappar andan och att tårarna rinner är helt sjukt. Jag kan inte dölja smärtan direkt. Imorse när jag fortfarande inte hade klivit upp så bestämde vi att Lina skulle plocka upp mig om mindre än en timme. Jag vet inte hur jag tänkte riktigt för att bara gå nerför trappan tog 17 minuter igår kväll då jag skulle ut med Baltazar. Men hur det än var så kom jag i kläderna, åt lite ost och pallrade mig ut. Åka bil var rätt skönt om jag satt helt stilla och det inte var gupp. Att ta mig ur och i bilen var jävligt. Att vara i stallet var hemskt då Lina fick göra typ allting och jag grymtade runt som en tant. Kämpade på så gott det gick men jag hanterade inte Dansa alls. Filmade träningen och det gick faktiskt över förväntan.
 
Jag kan inte i ord beskriva hur jävla ont i det gör. Har diagnosiserat mig med massa olika saker idag via Google. Vatten i lungan, cancer, brutet revben(jag har inte ens ramlat), hjärtattack, nerver i kläm, ihoptryckta kotor, proppar och så mycket annat som poppar upp. Jag tror dock att det är en sträckning eller nått som blev igår då Winston tog ett skutt(så vanligt och inge allvarligt alls att jag inte ens nämnde det i gårdagens inlägg om ridturen) då han blev rädd för en moped som kom smattrande.
 
Dagen har varit mycket bättre än jag kunnat föreställa mig i natt. Men jag kan inte påstå att det har vart någon toppendag. Det här är den bästa ställningen för ryggen, halvvägs ner mot golvet med ena armen så att skulderbladet stretchas ut.
Ser ni att jag har fått en navel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0