Hej!

Min rygg är så mycket bättre och jag kan inte vara gladare för det. Jag har precis kommit hem från Växbo där vi hade Tacokväll med hela La familja typ. Jag försökte övertyga mormor och morfar att de borde vilja följa med utomlands. Skulle älska att gå och käka middagar varje dag med morfar, massa nya maträtter och smaker, han skulle älska det! Mormor skulle kunna ligga i skuggan och lyssna på poddar :P.

Imorse och typ halva dagen var jag i stallet och njöt! Tog in Winston och borstade länge och noga då jag fuskat lite när jag inte orkat för ryggen. Sen gick vi till paddocken och fortsatte umgås, håller på att klippa ihop en film så att ni kan få se lite. Baltazar hängde också med. Det var såå himla mysigt och solen sken och alla vara glada! Winston uppskattade verkligen att få komma iväg lite från stallet kändes det som, troligtvis bara mitt lite dåliga samvete då han vilat sen jag blev dålig. Winston fick springa lös en stund också men han valde att gå efter mig hela tiden, på bilden i mitten hade jag satt mig ner på en kub haha..

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0