long day

Ligger i sängen och lyssnar på alla fulla människor utanför fönstret. Hur kommer det sig att människor blir så annorlunda när de är fulla. Jag blir inte det. Eller ja gladare eller ledsnare men inte helt personlighetsförändrad eller dryg. Jag hatar människor som skriker eller låtsas känna mig jätteväl fast de inte gör det. Nämen gud jag spårade ur lite nu.. ligger här och blir lite bitter på alla som skriker utanför haha..
Dansa var en liten skithäst idag. Hon stegrade inte men gjorde det mesta annat som hon har på sina skills. Lina är så himla modig och har sånt tålamod med den där hästen så ni kan inte ana. Hoppa gör dom som en gud!

Kvällen har jag spenderat i Växbo där det bjöds på mat. Jag köpte dock med mig eget kött att grilla. Sen kollade vi på Melodifestivalen och den låt jag har lyssnat på 711 gånger vann såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0