En torsdag senare

Kollade på serier hela förmiddagen idag och det är så mysigt. Åt några ostrullar med smör och drack en stor kopp te. Sen åkte jag till stallet väldigt otaggad. Är trött i kroppen och på riktigt grinigt humör så det var skönt att bara vara ensam och dona runt i slowmotion. Hästarna var längst nere i hagen och traktorn var på Holmen och grejade så dom sprang runt och grejade vilket gjorde att jag valde att lägga mig på gräsmattan och googla recept inför lördagens partaj. Hade planerat aktiviteter för alla hästar utom Dansa idag och så kom dom inte ens hem :(. Efter en timme hade de fortfarande inte kommit nå närmare så då bestämde jag att Winston fick vilodag och åkte till affärn och shoppade ingredienser till en Grekisk sallad. Åkte vidare till Veronica och gjorde min lunch där innan vi gick ut och mös på deras gård.
 
På eftermiddagen plockade jag upp E och vi åkte till Växbo och satte upp tältet inför lördagen, hämtade bord, ställde i ordning och fikade. Jag drack kaffe. Provkörde en bil också som jag funderar på att byta till och jag och Vidar tog en tur på Inges fyrhjuling, attans vad skoj!. Nu kom vi nyss hem därifrån och jag har duschat och knopat ihop en sviingod bål (sockerfri såklart men det kommer inte dom andra att veta och ingen klagar ju på bålen). 
Ett pussel att bygga tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0