Hopptävling

Jag var såå taggad på att skutta upp ur sängen imorse. Eller inte. Vi kom hem efter två inatt från Inges 50års fest. Halv åtta skulle Lina åka så om jag ville med var det bara att kämpa mig upp. Väl uppe så var jag lite hes men solen sken och det var ju tävling på G. 
Vi fixade stallet och donade runt innan vi packade in Dansa och åkte mot Stor stallet. Dansa fick transport öva sig medans Lina och Hedvig gick banan. 

Sen lånde vi en box till Dansa medans vi kollade på de första klasserna. Sen fixades Dansa klar och hon och jag promenerade en stund i väntan på att det skulle bli hennes tur att rida fram. Hon var helt ljuvlig. Stencool, lydig och nyfiken. 
 
Sen hoppade Lina upp och red fram i en evighet medans jag satt i solen och gassade, härligt!
80 gick toppen! Hon såg så glad ut och var verkligen med på noterna!
90 gick om än bättre och hon var lika positiv och glad där. Efteråt kände hon sig nog som värdlens bästa efter mitt och Linas tjoande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0