Lite fullbokat

Denna vecka är planerad ner till varje minut känns det som. Härligt men lite fängslande. Igår började jag på morgonen och jobbade till imorse. Då åkte jag direkt till det andra jobbet och slutade halv fem i eftermiddag. Tanken då var att åka till stallet och gå en sväng med Winston eller rida en lugn runda men mitt knä har strulat idag så jag ringde Annika och jag bestämde mig för att stanna hemma. Winston har det ju hur bra som helst men nu har jag inte träffat honom på två dygn och det känns lite jobbigt haha.. Jag åkte istället på en shopping runda. Eller en kolla runt runda för att leta priser till aktiviteten vi ska ha på Schools out med Tjejjouren. Hittade lite bra så nu ska det bara bestämmas och köpas. Köpte även 7 par skor till mig själv och ett par bikinitrosor.
500 kronor! - Min budget för nya tennisskor, men jag fick flera extra.

Resten av veckan är full av roligheter och jag längtar massor till helgen då Hanna kommer hem hit till mig!
Onsdag: jobb till 16, Stallet - Lina ska rida våra pärlor i paddan då jag sa vila mitt knä.
Torsdag: Jobb till 12, dejt med Johanna på stan, köpa TJ sakerna, stallet och med på Dansaträning 19,45.
Fredag: Jobb till 16.30, stallet och förhoppningsvis rida, Tjejjouren grejs på kvällen, fixa klart möbleringen av vardagsrummet, städa.
Lördag: Hanna, stallet
Söndag: Nils fotbollsmatch, stallet, Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0