Vår utflykt

Idag skulle jag och Winston ha vår enda riktigt planerade utflykt i år. Men igår blev plötsligt Lukas lika dålig som Dansa var förra veckan. Veterinären inkallades snabbt så förhoppningsvis kryar lillprinsen på sig kvickt. Men detta kan innebära att det är någon sjukdom som går runt vilket såklart gör att jag inte kan åka iväg med Winston och kanske smitta andra(om det nu är en smitta och om han ens har den). Så himla tråkigt men jag bestämde det så fort jag hörde att Lukas var dålig och även Lina tyckte att vi skulle avboka. Så nu blir dagen helt annorlunda för mig, men för Winston innebär det bara att han får gå lite renare ute i hagen!
 
Jag håller alla mina tummar och tår att Winston och Nosan klarar sig från att bli dåliga! Det är ju huvudsaken i allt detta att hästarna kryar på sig och blir pigga och att inga fler blir dåliga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0