Soft söndag

Började dagen med att umgås med Veronica och Johanna med barn. Vi var ute i min lilla skog här på området och lät barnen och hunden hoppa, springa och åla sig runt medans vi satt och de drack kaffe. Så himla härligt att dricka kaffe ute! Fast jag dricker det inte längre men doften var härlig. Känns som att jag umgås alldeles för lite med dom där två.
 
Efter det blev det stallet, ett besök hos mormor och sen åkte jag till Växbo. Väl här tog jag hand om några fler "Växbo på Hoj" burkar. Sen har jag mest bara varit och legat i soffan och kollat på tv. Jag kollar ju aldrig på tv men så kommer jag hit och det är "Det Okända" vilket är mitt favorit program! Fick supergod mat av mamma och nu ska dom sova medans jag funderar på att ligga kvar här under filten och kolla klart på filmen med Annika Bengtsson - Nobels testmente.
Här hade jag gömt en "skatt", fin plats va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0