Triangeln igen

Vår nya favoritväg är den längre rundan på andra sidan stora vägen. Vi red dit i lördags och tog även några extra galoppsträckor. W var på topp och jag var också hyffsat pigg. Känner mig nöjd med min ridning. Den är ju inte jättebra men för att vara mig så red jag mitt bästa. Vi rider dit för att träna längre sträckor galopp och det känns som att vår lilla förändring i våra ridturer ger effekt. W och jag övar mycket på längre sträckor med hålligång på våra egna ridturer också.
 
Den största anledningen till att det just nu går så pass bra är att Dansa går fram så himla bra. Därför får vi ett superbra flyt och vi kan där bakom utnyttja den extra framåtandan till att utveckla mer styrka och lite energi.
 
 

Winston vill till människan.

Ett filmklipp publicerat av Hanna Jonsson (@hannakjonsson) Okt 2, 2015 kl. 1:47 PDT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0