Ridning är överskattat

Haha näe jag skojjar. Men W var lite väl övertaggad idag. Jag var nära att flyga av i ett dike. Winston tyckte att vi galopperade alldeles för sakta så han drog på för kung och fosterland, drog ner huvudet och trycker liksom upp ryggen så det blir typ omöjligt att sitta kvar i sadeln. Lina tokskriker "Hanna siiiit kvaaar!!" haha och jag känner bara nu störtar jag. Jag insåg efter lite stretande att jag inte ens skulle få stopp på honom på raktspår så jag styrde ner i diket och rakt in i vad jag tänkte var en buske men det var massa små träd som slog mot mig. Med dagsformen på hästarna idag så skulle vi ha tagit en fartig runda runt Sörfly. Tror W behöver springa av sig lite. Eller jobba, men det är ju så svårt. 

Kul att han vill springa i alla fall den stora pärlan!
Ett paddpass hade kanske suttit fint?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är han till salu va? Men varför lägga så mkt tid på en häst du ändå ska sälja?

2015-09-05 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0