I ett

Det känns som att allting går i ett och dagarna bara snurrar på. Jag tror att jag har hamnat i ett flow av något slag där jag valt att mest bara göra det som händer. Det är fullproppat i min kalender i några veckor nu. Det är okej. Men hur kul är det? Det sjuka är att jag faktiskt njuter av stunderna varje dag. Jobbet är kul! I stallet njuter jag av en stund i hagen eller sittandes på en pall bredvid höet i boxen. Fritiden? Jag undrar egentligen vad som räknas som fritid. Nej men jag inser att jag som vanligt inte hinner allt jag skulle vilja och kan välja att lägga nån timme i en solstol i Växbo eller att sitta kvar med en kopp kaffe på bron hos Veronica. Jag struntar lite i det jag inte gör(tänkte skriva hinner men inser att jag skulle ju hinna om jag valde att prioritera upp det). Himla skönt men längtar tills dess jag har mer fri tid att göra mycket mer igen. 
 
Ikväll sökte jag in på Högskolan! Impulsivt men what the heck om jag inte söker vet jag ju inte om jag kommer in och jag kan ju alltid säga nej tack. Min plan med jobb just nu är att få ihop ett schema på minst heltid på dygn. Det är min första och främsta jobbplan. Det ska även vara jobb som är intressanta och utvecklande. Det blir grunden till resten av uppstruktureringen av livet. Känns spännande. Och nytt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stolt över dig! J

2016-04-16 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0