Söndag

Sovmorgon!! Så underbart att vakna av solen och min älskade hund som kryper nära och vill mysa. Känner mig otroligt lycklig!

Halv tio blev vi upplockad av Lina och hoppträning stod på schemat. Jag gick ut i hagen och plockade in Dansa direkt vi kom till stallet och hipp som happ skulle vi åka.

När vi kom tillbaka till stallet fixade vi alla sysslor innan jag gick längst ner i hagen och tog in W. Jag pysslade om honom och gjorde honom klar för tömkörning. Han var så himla duktig! Följsam och piggelin. Jag tömkörde först några vändor i skolbacken och sen tömkörde Lina lite på volt och så.
Winston är halt fortfarande så han får nu vila till på onsdag.

Efter stallet har jag vart i Växbo och städat bilen, tvättat, träffat barnen, duschat och rensat bland lite saker. Några timmar senare fick jag en sen middag i kvällssolen på altanen innan jag åkte och släppte in hästarna och nattade dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0