Spåkort

Det är ganska underligt hur ett kort som jag fick på Facebook kan pricka in mig. Det är imponerande. Det var på Själarum! Det är mycket detta som snurrar i mitt huvud nu. 
 
Jag valde mellan 3 siffror och svaret jag fick var detta:


Entreprenör. Det passar dig och dina intentioner att vara din egen. När du är din egen arbetsgivare så blir det lättare för dig att följa din intuition och den gudomliga vägledning du får. Vi änglar är dina lojala arbetskamrater och samarbetspartners och vi finns alltid med dig för att försäkra dig om framgång på alla plan.


Klarsyn. Ärkeängel Raziel "jag hjälper dig att väcka upp ditt andliga seende så att du kan se den gudomliga kärleken klart."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0