Spännande

Var på min första introdag på ett nytt jobb idag. Väldigt mycket nygammalt sedan jag jobbade på behandlingshemmet. Känner mig stolt att det finns dessa ställen i Bollnäs som ger människor bra förutsättningar att lyckas i livet. Känns som en riktigt spännande chans för mig!
 
Det är allt jag har gjort idag. När jag ganska fullproppad och trött kom från jobbet så kollade jag på telefonen för första gången på hela dagen typ och Lina hade skickat ett sms att hon fixat allt i stallet! Hade längtat lite dit men kände mig bara väldigt glad och tacksam. Nu ska jag diska och städa och sen stupa i säng. Jag behöver verkligen en ny säng!! Men vette katten med alla dessa veterinärbesök och shit om jag borde ta mig råd. Visst borde man prioritera en säng?
 
 
Ibland är det svårt att se allt det fina i livet. Då är det bra att man har folk omkring sig som uppmärksammar det för en! Ikväll missade jag en vacker himmel men fick den skickad till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0