Tufft

Det har varit en lite tuff tid i stallet. Dels på grund av att jag har haft ett heltidsjobb på vardagar vilket har gjort att det blitt mer stress än bara avkoppling. Dels på grund av att Winston har varit skadad. Dels på grund av att jag inte riktigt vetat vad jag velat eller vill. Allt ska komma överens hjärna, hjärta och livet. Jag känner att den här sommaren kan ge svar på mycket. Vart jag vill och hur jag vill ha det med hästeriet i framtiden. Känner att jag har en sjukt bra chans att få veta vad jag tycker är roligast och vad som är värt mest. Jag känner mig nästan pirrig av att jag får ha så mycket fina hästar runt mig och livet i stallet känns så himla roligt!
 
Det enda kruxet är att jag vet att efter denna sommar kommer beslut att behöva tas. Men just nu bara för den här tiden så vill jag njuta och ha en härlig tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0