Winnie

Min älskade lilla skadade plupp är fortfarande bra. Jag är så himla glad varje dag Winston inte har ont och vi kan göra skojjiga saker tillsammans. Igår tog jag med mig båda hästarna ut på en ridtur. Winston och Lukas står ju i en annan hage en bit bort från stallet så att lämna Lukas ensam är inte ett alternativ och det är roligt att han får hänga med och röra lite på tjockmagen.
 
Vi red ut till bron på E och sen hem till stallet. Dom var så himla duktiga! Vi provade till och med att trava några sträckor och Winston var helt ohalt! Alltså en sån lycka!! Han äger verkligen mitt hjärta och det är jobbigt hur påverkad jag blir när han mår dåligt men när han mår bra och är glad så blir mitt hjärta också såå varmt!
 
Hemma istället fick han en dusch och sedan stå inne och slippa krypen någon timme medans Lina och jag pysslade om de andra hästarna. Sen gick vi tillbaka till sommarhagen med dom i regnet som aldrig ville sluta. Nöjda och glada hästar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0