Alltid är det nått

 
Storkillen har just nu en liten paus på grund av min kropp igen. Känner inte att det är jättejobbigt faktiskt. Min ljumske har fått någon typ att sträckning så det har gjort väldigt ont. Nu börjar det gå över men jag är rädd att det kommer bli värre av ridning igen. Men imorgon ska vi försöka ta oss ut på en tur. Vet dock inte hur jag ska kunna få över benet i sadeln men det visar sig haha..
 
Det känns inte som att W blir för mycket påverkad av dessa små vilor som blir på grund av mina krämpor. Och det känns riktigt skönt! Har dock såklart vart i stallet och mockat, borstat och pussat. En dag gick vi en prommis till en åker med Lina och Dansa och mumsade gräs. Han är verkligen en underbar häst som anpassar sig till det vi gör(eller inte gör).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0