Hårga i blaskplask

Idag red vi ut med Lina och Dansa till Hårga! W var inte direkt på hugget då vi gick först på bortåtvägen. Det är så dumt för båda våra hästar gillar bäst att gå sist bortåt och först hemåt haha och det går ju inte. Fast W går nästan bäst bakom alltid nuförtin. Han är så lämpligt pigg då haha..
 
Jag är osäker på hur hård ridturen var då jag kände att den var väldigt lätt men samtidigt lite jobbig då och då. Så den var kanske mittimellan. W var väldigt glad och pigg iaf och det gör mig glad i själen! Tror inte Dansa gjorde något endaste knas idag utan bara hurtade på. Solen sken och fåglarna kvittrade och livet kändes sådär alldeles härligt för en stund!
 
Just det, mitt under en galopp så flög min telefon upp ur innefickan i en båge och landade med en studs på manen innan jag famlande fick tag i den hahaha... hur sjukt bra gjort var inte det? 
 
När vi kom hem så gick W rakt ut i hagen och rullade sig. I nerförsbacke. Sen låg han där och bara "mamma kom och hjälp mig uuuupp!!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0